A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Іванівський ліцей Петриківської селищної ради

Протокол №2 педради від 30.08.2023 року

Дата: 30.08.2023 09:48
Кількість переглядів: 14

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

ІВАНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПЕТРИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

Код ЄДРПОУ 26460443, 51812, Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, с. Іванівка, вул. Центральна, 78 В,

сайт: http://ivanivska.school.org.ua, е-mail: ivanivska_school@i.ua

с. Іванівка

 

Протокол № 2

Засідання педагогічної ради

Іванівського ліцею Петриківської селищної ради

 від  29.08.2023 року

 

 

Голова   - Олександр КАЧАН

Секретар – Тетяна ЛЮБЧИЧ

Присутні – 24

 

 

                                                                                             

                                                    Порядок денний

 

  1. Підсумки роботи ліцею в 2022/2023 н.р. в умовах правового режиму воєнного стану: виклики та реагування. Стан готовності ліцею до організованого початку 2023/2024 н.р. та завдання педагогічного колективу щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.   
  2. Про вибір форми освітнього процесу у 2023/2024 н.р.
  3. Про затвердження режиму і структури 2023/2024 н.р.
  4. Про схвалення освітньої програми  Іванівського  ліцею Петриківської селищної ради на 2023/2024 навчальний рік.  Погодження навчальних планів. Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів.   
  5. Організація освітнього процесу відповідно оновлених навчальних програм для 6-9, 10-11 класів (наказ МОН від 03.08.2022р. №698), навчальних програм для 1-2, 3-4 класів (наказ МОН від 12.08.2022р. №743-22).
  6. Про затвердження модулів навчальних програм, що розроблені на основі модельних навчальних програм: фізична культура, трудове навчання, музичне мистецтво, образотворче мистецтво. 
  7. Про оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти початкових класів.
  8. Про оцінювання у 5-му класі НУШ: особливості та проблеми наступності. Впровадження Методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-их класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (наказ МОН №289 від 01.04.2022р.).
  9. Про організацію навчання в інклюзивних класах у 2023/2024 н.р.             

 

  1. Про погодження плану роботи методичної ради ліцею у 2023/2024 н.р.
  2. Про психологічну підтримку учасників освітнього процесу під час війни.
  3. Про схвалення плану заходів з організації безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану у 2023/2024 н.р.

 

 

 

 

                                                                                                                                                          

І.  СЛУХАЛИ:

Качан О.М., директора ліцею, який проаналізував роботу закладу за 2022/2023 навчальний рік та окреслив  перспективи модернізації навчально-виховної роботи на  2023/2024 навчальний рік.

 

ВиступИли:

Черниш Л.В., заступник директора з НВР, зупинилася на особливостях освітнього процесу минулого року, пов’язаних з введенням карантину  і воєнного стану. Акцентувала увагу на необхідності оволодіння педагогами дистанційними технологіями, які в новому навчальному році стануть необхідним інструментом у освітньому процесі.             Наголосила на важливості підвищення кваліфікації педагогічних працівників з цифрової грамотності, організації дистанційного і змішаного навчання, методики розроблення дистанційного курсу; створення освітніх електронних ресурсів тощо. (навчання можна пройти на  безкоштовному  онлайн-курсі «Дистанційне та змішане навчання» на платформі EdEra).

Ознайомила присутніх з переліком нормативних докуменів які регулюють освітній процес у новому навчальному році.

Організація освітньої діяльності у Іванівському ліцеї Петриківської селищної ради  2023/2024 навчальному році здійснюватиметься відповідно до таких нормативних документів:

  • Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту».
  •  Постанови КМУ від 24 червня 2022 року № 711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні».
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988- р «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року»;
  • Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 №2205, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 р. за №1111/35394;
  • Державних стандартів повної загальної середньої освіти:
  • на рівні початкової освіти (в 1 – 4 класах) – Державного стандарту початкової освіти (затвердженого Постановою КМУ від 21 лютого 2018 року № 87);
  • на рівні базової середньої освіти: в 5 класах – Державного стандарту базової середньої освіти (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 р. № 898); в 6 – 9 класах – Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти (затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року №1392);
  • на рівні профільної середньої освіти (в 10 – 11/12 класах) – Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти (затвердженого Постановою КМУ від 23 листопада 2011 року №1392)
  • Типових освітніх програм для закладів загальної середньої освіти – на рівні початкової освіти:
  • Типової освітньої програми для учнів 1-2 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.20191272),
  • Типової освітньої програми для учнів 3-4 класів закладів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 08.10.20191272),
  • у 5 класах – Типової освітньої програми для 5 – 9 класів закладів загальної середньої освіти (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 19.02. 2021 № 235),
  • у 6 – 9 класах – Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04. 2018 № 405) (зі змінами внесеними наказом МОН від 03 серпня 2022 року № 698).
  • на рівні профільної середньої освіти – Типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня (затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04. 2018 № 408 у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 28.11.2019 № 1493 зі змінами) (зі змінами внесеними наказом МОН від 03 серпня 2022 року № 698).
  • Наказів Міністерства освіти і науки України:
  • від 28.03.2022 № 274 «Про деякі питання здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану»,
  • Положення про інституційну та дуальну форми здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 23 квітня 2019 року № 536 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 лютого 2021 року № 160), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22 травня 2019 р. за № 547/33518;
  • Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 12.01.2016 № 8 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 10 лютого 2021 року № 160), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 лютого 2016 р. за № 184/28314;
  • Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09. 2020 № 1115, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2020 р. за № 941/35224);
  • Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 16.04.2018 № 367, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 травня 2018 р за № 564/32016;
  • Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 14.07.2015 № 762 (у редакції наказів Міністерства освіти і науки України № 621 від 08.05.2019, № 268 від 01.03.2021), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.07.2015 за № 924/27369;
  • Листів Міністерства освіти і науки України:
  • від 30.06.2022 № 1/7322-22 «Про організацію 2022/2023 навчального року»;
  • від 16.03.2022 №1/3472-22 «Про виконання Указу Президента України Володимира ЗЕЛЕНСЬКОГО від 16.03.2022 №143/2022».

 

РИБАЛКА А.М.,  голова методичного об’єднання вчителів початкових класів, привітала усіх присутніх з початком нового навчального року та розповіла,що вчителі початкових класів активно працювали над проблемою «Створення  умов для розвитку ключових компетентностей учнів через впровадження інноваційних освітніх технологій та інформаційно-комп’ютерних технологій у навчальний процес». Зазначила, що впродовж минулого навчального року було проведено багато заходів та тиждень початкової школи. Додала також, що Нова українська школа дає відкрити унікальні можливості кожної дитини.

Ухвалили:

  1. Доповідь директора ліцею взяти до уваги.
  2. Продовжити обговорення у педагогічному колективі Концептуальних засад реформування середньої освіти «Нова українська школа», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти, «Нова українська школа» із залученням батьків і громадськості.  

Протягом року

  1. Педагогічному колективу протягом 2023/2024 н.р.:
  • Продовжити роботу по упровадженню Державних стандартів початкової та  основної школи.
  • Забезпечити реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання учнів.
  • Спрямувати творчі зусилля учителів  на підвищення рівня сучасного уроку
  • Продовжувати роботу по впровадженню інноваційних технологій в освітньому процесі.
  • Працювати над розвитком критичного мислення учнів.
  • Продовжувати активне педагогічне співробітництво з батьками та громадськістю щодо реалізації виховних, навчальних завдань ліцею.

 

  1. Адміністрації ліцею протягом 2023/2024 н.р.:
  • Забезпечити якісну та безпечну організацію освітнього процесу в ліцеї в умовах правового режиму воєнного стану.
  • Сприяти ефективному впровадженню базових положень Нової української школи.
  • Поглибити співпрацю з соціальними партнерами; посилити роботу із залучення коштів для покращення навчально-матеріальної бази навчального закладу.
  • Забезпечити прозорість та інформаційну відкритість з приводу роботи закладу на веб-сайті ліцею.

Рішення прийнято одноголосно

 

ІІ.    СЛУХАЛИ:

     КАЧАН О.М., директора ліцею, який повідомив, що в умовах правового режиму воєнного стану педагогічна рада ліцею приймає рішення про форми та моделі навчання. Класні керівники завчасно ознайомили батьків учнів з можливими формами навчання:

  • Очне;
  • Дистанційне;
  • Змішана форма навчання – поєднання очної з дистанційною формою навчання у різних пропорціях (вибір предметів, котрі читатимуть очно або дистанційно; навчання тиждень через тиждень або ділення тижня);
  • Сімейна форма навчання – організацію освітнього процесу беруть на себе батьки, підтверджуючи свій вибір заявою. Оцінювання дитини відбуватиметься посеместрово;
  • Екстернат – учні опановують матеріал самостійно та віддалено. Знання оцінюються в школі під час щорічної атестації.

Якщо ж дитина за кордоном не відвідує заклад освіти, – пропонуємо дистанційну форму навчання. Такими формами навчання можуть скористатися і діти, котрі знаходяться в Україні, за заявою батьків з обґрунтуванням.

За результатами опитування батьків ліцею, про вибір форми освітнього процесу та зважаючи на те, що у ліцеї захисна споруда не готова до використання за призначенням, тому освітній процес у 2022-2023 н.р. можна розпочинати тільки в дистанційному режимі до особливого розпорядження.

 

ВиступИли:

ГУБАРЬОВ О.Д., вчитель математики, запропонував організувати освітній процес в ліцеї в змішаній формі навчання.

Ухвалили:

     Схвалити організацію освітнього процесу у 2023/2024 н.р. в Іванівському ліцеї Петриківської селищної ради в змішаній формі навчання.

Рішення прийнято одноголосно

 

ІІІ. СЛУХАЛИ:

ЧЕРНИШ Л.В., затупника директора з навчально–виховної роботи, про режим роботи, яка запропонувала :

 Режим роботи Іванівського ліцею Петриківської селищної ради

 на 2023 -2024 н. р.

  1. Структура навчального року:
  • І семестр  з 01.09.2023р. – 29.12.2023 р.
  • ІІ семестр з 15.01.2024р. – 31.05.2024 р.

Навчальні екскурсії та навчальна практика:

1-4 класи – 12 академічних годин                5-6 класи – 30 академічних годин

7-8 класи – 40 академічних годин                10 клас – 50 академічних годин

  1. Строки канікул:

Осінні –   з 01.11.2023р. по 05.11.2023р.

Зимові –  з 01.01.2024р. по 14.01.2024р.

Весняні – з 25.03.2024р. по 31.03.2024р.

Тривалість учбового тижня

5 денний робочий  тиждень

  1.  Тривалість  уроку :

1 класи – 35 хвилин

2 – 4 класи – 40 хв.

5-11 класи – 45 хвилин

  1. Кількість класів – 13, в них учнів –  273
  2. Змінність занять:  Школа працює  в 1 зміну
  3. Розклад дзвінків                               

        1клас               Перерва                       2-4 клас            Перерва            5-11класи        Перерва

 

1.8.30-9.05        20хв                        1.8.30- 9.10             15хв                    1.8.30 – 9.15           10хв.

2. 9.25- 10.00     25хв                       2. 9.25 – 10.             20хв                   2. 9.25 – 10.10         15хв

 3.10.25. – 11.00   20хв                     3.10.25 – 11.05        15хв                    3.10.25 – 11.10        10хв.

  4.11.20 – 11.55     30хв                   4.11.20 – 12.00         25хв                   4. 11.20.-12.05          20хв

  5. 12.25 – 13.00    20хв                   5.12.25.- 13.05          15.хв                  5.12.25 – 13.10          10хв

   6.13.20 – 13.55                                6.13.20-  14.00                                     6.13.20 – 14.05          10хв

  7.14.15 – 15.00

Режим роботи ГПД 1-4 класи з 12.30 – 16.35

  1. Режим роботи їдальні
  • щоденно (крім вихідних) з  08.00 до 15.00
  1. Режим роботи мед. пункту
  • щоденно (крім вихідних) з 09.00 до 16.00
  1. Режим роботи  психолога, Понеділок,вівторок,середа,четвер  8.00 – 14.00

       педагога-організатора, щоденно (крім вихідних) 8.00 – 16.00

  1. Режим роботи шкільної бібліотеки :
  • щоденно (крім вихідних) з 8.00- 16.00
  1. Режим роботи секцій, гуртків, спецкурсів  13.30-17.00
  2. Циклограма проведення оперативних нарад, педрад:
  • адміністрації – кожний понеділок  9.10-9.20.
  • нарада при директорові – щотижня у понеділок  10.00 – 10.15
  • інструктивно-методична нарада вчителів  - щотижня в понеділок з 11.40-12.00
  • педагогічні ради – 2 рази на семестр – середа  з  15.05.

 

 

УХВАЛИЛИ

Затвердити режим роботи та структуру навчального року Іванівського ліцею з урахуванням Тимчасового порядку організації освітнього процесу в період військового стану  на 2023/2024н.р. (додаток 3)

Рішення прийнято одноголосно

 

 

 

 

 

ВиступИли:

ЧЕРНИШ Л.В., заступник директора з НВР, ознайомила із змінами до Санітарного регламенту МОЗ для шкіл, внесеними Наказом МОЗ від 01.08.2022 р. №1371 щодо тривалості навчальних занять у синхронному форматі:

1-2 класи - 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 - по 20 хвилин;

 

3-4 класи - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 30 хвилин, або 4 - по 20 хвилин;

5-6 класи - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 35 хвилин, або 4 - по 25 хвилин;

7-9 класи - 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 - по 40 хвилин, або 4 - по 30 хвилин, або 5 - по 25 хвилин;

10-11 класи - 3 навчальних занять по 45 хвилин або 4 - по 35 хвилин, або 5 - по 30 хвилин, або 6 - по 25 хвилин.

ВАШКІВСЬКА Я.А., член профспілкового комітету ліцею, запропонувала затвердити  правила внутрішнього трудового розпорядку.

 

Ухвалили:

  1. Затвердити правила внутрішнього трудового розпорядку на 2023/2024н.р..
  2. Організувати дистанційне навчання на платформі  Gogle meet, а також здійснювати освітній процес в ліцеї через електронну систему управління процесами в закладі освіти Еddi

 

  1. При організації дистанційного освітнього процесу керуватися Санітарним регламентом МОЗ для шкіл із змінами, внесеними Наказом МОЗ від 01.08.2022 р. №1371 щодо тривалості навчальних занять у синхронному форматі.
  2. Усім учасникам освітнього процесу дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку з метою забезпечення освітнього  процесу.

 

Рішення прийнято одноголосно

 

IV. СЛУХАЛИ:

            ЧЕРНИШ Л.В., заступника директора з НВР, яка зауважила, що  Річний план роботи Іванівського ліцею Петриківської селищної ради – результат тісної співпраці дирекції ліцею з колективом та регламентує діяльність закладу на весь навчальний рік.

Ознайомила з розділами та змістом Річного плану, який дасть змогу ефективно організувати діяльність ліцею у 2023/2024 н.р.

            ЛЮБЧИЧ Т.М., вчитель української мови і літератури, запропонував схвалити   Річний план роботи Іванівського ліцею Петриківської селищної ради на 2023/2024  н.р.

Ухвалили:

Погодити Річний план роботи Іванівського ліцею Петриківської селищної ради на  н.р.                                 

2023/2024

Рішення прийнято одноголосно

 

V. СЛУХАЛИ:

ЧЕРНИШ Л.В.,  заступника директора з НВР.

 Освітню програму Іванівського ліцею Петриківської селищної ради на 2023/2024

 н.р. розроблено у відповідності до ст.15 Закону України «Про освіту» (Стаття 15 п.6 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2442-VI від 06.07.2010; в редакції Закону № 2145-VIII від 05.09.2017 ) та побудовано згідно рекомендацій Державної служби якості освіти.

Освітня програма ліцею розроблена для усіх рівнів освіти  і є наскрізною освітньою програмою. У програмі відображено всі деталі для кожного освітнього ступеня та циклу: 1-4 класів, 5 класів, 6-9 класів, 10-11 класів, 10-11 класів, індивідуальної форми навчання та для дітей з особливими освітніми проблемами.

 

ВИСТУПИЛИ:

ЧЕРНИШ Л.В., заступник директора з навчально-виховної роботи.

Ознайомила з навчальним планом ліцею та поділом класів на групи при вивченні окремих предметів у 2023/2024  н.р.. Поділ на групи відбуватиметься:

Поділ 2 класу при вивчені англійської мови – 3 год., інформатики – 1 год.,

поділ 3 класу при вивчені інформатики – 1 год.

поділ 4-А класу при вивчені інформатики – 1 год.

поділ 4-Б класу при вивчені інформатики – 1 год.

поділ 7 класу при вивчені інформатики – 1 год.

поділ 8 класу при вивчені інформатики – 2 год., англійської мови – 3 год.,

 

    УХВАЛИЛИ:

  1. Схвалити освітню програму Іванівського ліцею Петриківської селищної ради на 2023/2024 н.р. та погодити навчальні плани.
  2. Затвердити навчальні плани ліцею по 1-4 класів, 5 класів, 6-9 класів, 10-11 класів та інклюзивного навчання.
  3.  Затвердити поділ класів ліцею на групи при вивченні окремих предметів.

Рішення прийнято одноголосно

 

VI.  СЛУХАЛИ:

ЧЕРНИШ Л.В., заступника директора з НВР.

Наказом Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 року затверджено і надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»  оновленим навчальним програмам для 6–9 та 10–11 класів.

            Оновлено навчальні програми предметів:

  • Історії України, Всесвітньої історії
  • Захисту України
  • Основ здоров’я
  • Основ правознавства, громадянської освіти
  • Географії
  • Зарубіжної літератури

 

Також Міністерство затвердило типові освітні та навчальні програми для 1–2 та 3–4 класів закладів загальної середньої освіти, у яких оновили зміст у частині питань цивільного захисту, поводження з вибухонебезпечними предметами, у зв’язку з масовим вторгненням збройних сил російської федерації в Україну (наказ МОН від 12.08.2022 № 743-22).

ВИСТУПИЛИ:

ЛЮБЧИЧ Т.М., керівник методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного курсу, повідомила, що на серпневих нарадах  відбулось інформування про зміни в навчальних програмах., усі вчителі ознайомлені з ними.

 

РИБАЛКА А.М., керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів, теж доповіла, що вчителі проінформовані про зміни, а питання внесено у план роботи об’єднання.

 

Ухвалили:

            Вчителям 1-4, 6-11 класів скласти календарне планування відповідно до оновлених Типових програм зі змінами внесеними наказом МОН від 12.08.2022 № 743 для 1-2, 3-4 класів та  наказом МОН від 03 серпня 2022 року № 698 для 6-9, 10-11 класів.

Рішення прийнято одноголосно

VII. СЛУХАЛИ:

ЧЕРНИШ Л.В., заступника директора з НВР, яка ознайомила присутніх з навчальними модулями предметів: музичне мистецтво, образотворче мистецтво, Технології (обслуговуючі види праці), технології (технічні види праці), фізична культура, обрані учителями ліцею та філій на основі модельних програм для 5-их класів:

  • Модельна навчальна програма «Мистецтво. 5 клас» для закладів загальної середньої (автор Кондратова Л. Г.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

 

(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

 

  • Модельна навчальна програма «Образотворче мистецтво. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Масол Л., Просіна О.). «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України»

(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

 

  • Модельна навчальна програма «Фізична культура. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори: Педан О.С., Коломоєць Г.А., Боляк А.А., Ребрина А.А. та інші) «Рекомендовано Міністерством освіти і наук України»

(наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

 

Модулі програм:

  1. Музичне мистецтво (в ліцеї):
  • Засоби художньої виразності музичного мистецтва
  • Музична форма
  • Музичний художній образ
  • У колі народних та професійних митців / Музична складова:
  • Народне і професійне мистецтво
  • Види українського фольклору
  • Сольний і хоровий спів
  • Різновиди інструментальних ансамблів та оркестрів. Тембри інструментів симфонічного оркестру

 

  1. Образотворче мистецтво (в ліцеї):
  • Графіка, живопис, скульптура, архітектура як види образотворчого мистецтва
  • Твори образотворчого мистецтва для дітей
  • У колі народних та професійних митців / Образотворча складова:
  • Народне і професійне мистецтво
  • Декоративно-ужиткове мистецтво

 

  1. Технології. Обслуговуючі види праці (в ліцеї):
  • Основи дизайну та конструювання
  • Основи технологій та конструкційних матеріалів (обробка текстильних матеріалів машинним способом; виготовлення вишитих виробів; технологія ниткографії)
  • Мій побут (придбання продуктів харчування та інших товарів)

 

 

  1. Фізична культура (в ліцеї):

12 модулів:

 

  • Дитяча легка атлетика
  • Футзал
  • Рухливі ігри
  • Бадмінтон
  • Доджбол (вибивний)
  • Гімнастика

 

  • Волейбол
  • Баскетбол
  • Футбол
  • Cool games
  • Дартс
  • Чирлідинг

 

 

ВИСТУПИЛИ:

РОМАШКО С.Ч., вчитель музики, запропонувала затвердити обрані вчителями модулі навчальних програм. Відповідно до обраних модулів скласти календарно-тематичне планування.

 

Ухвалили:

     Затвердити обрані вчителями модулі навчальних програм.

Рішення прийнято одноголосно

 

VIIІ.  СЛУХАЛИ:

 

ЧЕРНИШ Л.В., заступника директора з НВР, яка повідомила, що оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти у 1-4 класах підлягають вербальному, формувальному оцінюванню.

У 2023/2024 н.р. оцінювання здобувачів освіти 3-4 класів здійснюється відповідно до методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи (Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.09.2020 № 1146) та Лист МОН України від 29.09.2020 № 1/9-550 «Щодо окремих питань оцінювання та фіксації результатів навчання учнів початкових класів Нової української школи».

ВИСТУПИЛИ:

РИБАЛКА А.М.., керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів, повідомила, що питання обговорювалося членами методичного об’єднання, запропонувала здійснювати підсумкове оцінювання об’єктивних результатів у 1-3 класах вербальною оцінкою, у 4 класах – рівневою оцінкою. При заповненні першої сторінки Свідоцтва досягнень використовувати графічні позначки.

 

Ухвалили:

  1. Вчителям початкових класів  здійснювати підсумкове оцінювання об’єктивних результатів у 1-3 класах вербальною оцінкою, у 4 класах – рівневою оцінкою.
  2. При оцінюванні навчальних досягнень учнів 3-4 класів керуватися методичними рекомендаціями щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи (Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.09.2020 № 1146) та Лист МОН України від 29.09.2020 № 1/9-550 «Щодо окремих питань оцінювання та фіксації результатів навчання учнів початкових класів Нової української школи».
  3. При заповненні першої сторінки Свідоцтва досягнень використовувати графічні позначки.

 

VIІІ.  СЛУХАЛИ:

 

            КАЧАН О.М., директора ліцею, повідомив, що усі вчителі, які будуть викладати у 5-их та 6-их класах НУШ ліцею пройшли відповідну курсову перепідготовку, опрацювали нормативні документи, які регулюють освітній процес і готові до роботи у 5-6-их класах.

 

ВИСТУПИЛИ:

              ЧЕРНИШ Л.В., заступник директора з НВР, яка повідомила, що оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6-их класів здійснюватиметься відповідно до Наказу МОН № 289 від 01.04.2022 року «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти».

Оцінювання результатів навчання учнів має бути зорієнтованим на сформовані ключові компетентності та наскрізні вміння згідно з вимогами Держстандарту.                                  Основними видами оцінювання є поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання.

Поточне та підсумкове оцінювання здійснюють із застосуванням основних форм та способів:

  • усної (індивідуальне, групове та фронтальне опитування);
  • письмової, зокрема графічної (діагностичні, самостійні та контрольні роботи, тестування, організації роботи з текстами, діаграмами, таблицями, графіками, схемами, контурними картами тощо);
  • цифрової (тестування в електронному форматі);
  • практичної (виконання різних видів експериментальних досліджень та навчальних проєктів, виготовлення виробів, роботи з біологічними об'єктами, хімічними речовинами тощо).

Річне оцінювання здійснюється за системою оцінювання, визначеною законодавством, а результати відображаються у свідоцтві досягнень, що видається учневі щороку.

          Ромашко С.Ч., керівник методичного об’єднання класних керівників зауважила, що до роботи в НУШ  готувалися усі вчителі ліцею, проаналізували методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-их класів.

Запропонувала з метою адаптації п’ятикласників до навчання в середній школі протягом першого місяця навчання не здійснювати поточне та тематичне оцінювання. А починаючи з жовтня оцінювання здійснювати за 12-бальною шкалою.

 

Ухвалили:

  1. Встановити адаптаційний період: 01.09. – 30.09.2023р. (1 місяць), упродовж якого поточне та тематичне оцінювання не здійснюється.
  2. У першому семестрі 5-го класу проводити поточне формувальне,  підсумкове та проміжне оцінювання результатів навчання учнів за 12-бальною шкалою.
  3. Супроводжувати оцінювання вербальною характеристикою з орієнтацією на досягнення учня / учениці (а не на помилки або невдачі).
  4. Річне оцінювання здійснювати на підставі загальної оцінки результатів навчання за І та ІІ семестри.
  5. Якщо рівень результатів навчання учня / учениці визначити неможливо через тривалу відсутність учня / учениці, у класному журналі та свідоцтві досягнень робити запис «(н/а)» (не атестований(а)).

Рішення прийнято одноголосно

IХ.  СЛУХАЛИ:

 

ЧЕРНИШ Л.В., заступник директора з навчально-виховної роботи, яка          повідомила, що у 2023-2024 н.р. в ліцеї у 1, 5-Б, 6, 8 класах організовується інклюзивне навчання відповідно до Методичних рекомендацій щодо організації інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної та загальної середньої освіти у 2023-2024 навчальному році.

              Проведена робота щодо організації команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП, розробки навчальних планів та розподілу корекційно-розвиткових годин для кожного учня.

          Запропонувала погодити організацію інклюзивного навчання для учнів: Куляк Дмитро, Івочка Софія, Шульга Вікторія, Друзь Анастасія.

 

Ухвалили:

  1. Організувати інклюзивне навчання для учнів з особливими освітніми потребами:
  • Куляк Дмитро,учень 1 класу.
  • Івочка Софія, учениці 5-Б  класу.
  • Шульга Вікторія, учениці 6 класу.
  • Друзь Анастасія, учниці 8 класу.

 

  1. Призначити асистентами вчителів у класах з інклюзивною формою навчання:
  • Кравець А.О. – у 1 класі;
  • Бондаренко О.С. – у 5-Б класі;
  • Біла Я.А. – у 6 класі;
  • Борисенко Л.В.. – у 8 класі.
  1. Призначити відповідальними за організацію, стан та якість впровадження інклюзивного навчання:
  • в ліцеї –  заступника  директора з НВР ЧЕРНИШ Л.В
  • затвердити індивідуальні навчальні плани для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами Куляка Дмитра 91 клас), Івочки Софії (5-Б клас), Шульги Вікторії (6 клас), Друзь Анастасії (8 клас)

 

Рішення прийнято одноголосно

 

         

    X. СЛУХАЛИ:

ЧЕРНИШ Л.В., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка повідомила, що з метою продовження методичної роботи з педагогічними кадрами ліцею у 2023/2024 н.р., підвищення рівня навчально-виховної роботи, здійснення ґрунтовного аналізу діяльності педагогічного колективу в цілому й окремих учителів, враховуючи аналіз результативності методичної роботи за минулий навчальний рік, рекомендацій дирекції та вчителів ліцею, робота педагогічного колективу на період 2023/2024 н.р. буде спрямована на продовження вивчення та розв’язання проблеми: «Перебудова навчально-виховного процесу на експериментальну діяльність спрямовану на розвиток самодостатньої духовної особистості, здатної до самовизначення, самореалізації через громадянське виховання та розвитку Центру української мови».

  Вся методична робота в ліцеї буде проводитися відповідно до Плану методичної роботи на 2023/2024 н.р.

Запропонувала продовжити роботу над методичною проблемою в 2023/2024  н.р.

 

УХВАЛИЛИ:

Продовжити роботу над методичною проблемою у 2023/2024 н .р.

Рішення прийнято одноголосно

 

    XІ. СЛУХАЛИ:

ЯРЕМЕНКО С.Р., заступник директора з виховної роботи.

 Війна в Україні стала стресом для усіх учасників освітнього процесу. За таких умов істотно зростає роль всіх педагогічних працівників, які можуть надавати першу психологічну допомогу та підтримку усім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань функціонування системи освіти.

Перша психологічна допомога – це сукупність заходів загальнолюдської підтримки та практичної допомоги ближнім, які відчувають емоційне напруження та страждання. Таку допомогу може надати не лише практичний психолог, а також вчитель, знайомий з правилами надання першої психологічної допомоги. Її надання не передбачає значної професійної підготовки, достатньо педагогічних знань, отриманих в межах загальноосвітнього психологічного інформування, і природної здатності проявляти співчуття та людяність.

Зауважив, що в теперішніх умовах бажано провести адаптаційний період для учнів, відкоригувати черговість вивчення навчального матеріалу відповідно до актуальних потреб учнів, опанувати методику проведення спеціальних вправ на кожному уроці для формування навичок у дітей вміння керувати собою.

 

       ВИСТУПИЛИ:

            ДАШІВЕЦЬ С.Г., вчитель англійської мови, яка зауважила, що слід особливу увагу приділити дітям з числа внутрішньо переміщених осіб, які потребують психологічної підтримки для адаптації у новому колективі.

 

УХВАЛИЛИ:

  1. Усім педагогічним працівникам впродовж навчального року:
  • провести адаптаційний період для здобувачів освіти ліцею терміном 1 місяць;
  • відкоригувати черговість вивчення навчального матеріалу відповідно до актуальних потреб здобувачів освіти;
  • дітям, які вимушено переселилися з зони бойових дій, приділити особливу увагу;
  • застосовувати спеціальні вправи на кожному уроці для формування навичок у дітей вміння керувати собою.

Рішення прийнято одноголосно

XІІ. СЛУХАЛИ:

ЯРЕМЕНКО С.Р., заступник директора з виховної роботи, розповів, що під час військових дій та ще тривалий час після їх закінчення заклади освіти в Україні працюватимуть у нових для себе вимогах до безпечного освітнього середовища. Облаштування укриттів та організація безпечного освітнього простору у школі – одне з найважливіших завдань для дирекції та педагогічного колективу.

Вимоги та рекомендації щодо облаштування безпечного укриття у закладі освіти розробила Державна служба з надзвичайних ситуацій

Сергій Романович підвів підсумки підготовки укриття ліцею до нового навчального року та озвучив завдання, які стоять перед педагогічним колективом.

У процесі розроблення протоколу дій учасників освітнього процесу під час повітряної тривоги.

 

ВИСТУПИЛИ:

         КАЧАН О.М., директор ліцею, повідомив, що всі аварійні виходи розчищені та вільні для проведення евакуації під час повітряної тривоги. Плани  евакуації розміщені на всіх поверхах закладу. Укриття не в повній мірі обладнане відповідно до вимог ДСНС, розподілені на зони для кожного класу.

         ЧЕРНИШ Л.В., заступник директора з НВР, ознайомила з Планом заходів з організації безпечного освітнього середовища в умовах правового режиму воєнного стану у 2023/2024 н.р. і запропонувала його погодити.

 

                    УХВАЛИЛИ:           

Погодити план заходів з організації безпечного освітнього середовища в умовах воєнного стану у 2023/2024 н.р.:

з/п

Заходи

Термін виконання

Відповідальний

1.

Опрацювати Лист ДСНС від 14.06.2022 р. № 03-1870/162-2 «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти»

серпень

Дирекція ліцею

2.

Забезпечити облаштування безпечного простору у закладі (укриття, запасні виходи) відповідно до вимог ДСНС

серпень

Дирекція ліцею

3.

Організувати безпечне та безперешкодне пересування по закладу

серпень

Дирекція ліцею

4.

Перевірити проходи до всіх запасних виходів, які мають бути вільними та доступними

серпень

Дирекція ліцею

5.

Забезпечити наявність схем евакуації до укриттів учасників освітнього процесу

серпень

Дирекція ліцею

6.

Розробити чіткі процедури реагування та поведінки у надзвичайних ситуаціях. Забезпечити засвоєння цих процедур усіма працівниками закладу та постійне відпрацювання правил з учнями.

серпень, впродовж року

 

Дирекція ліцею

7.

Розробити протоколи безпеки для випадків повітряної тривоги, евакуації до укриття в школі чи за її межами. Ознайомити з ними усіх учасників освітнього процесу

серпень

Дирекція ліцею

8.

Інформувати учнів про правила мінної безпеки, проводити заходи із залученням ДСНС

Впродовж року

Дирекція ліцею

9.

Організувати проходження працівниками ліцею навчань з надання першої невідкладної допомоги

Серпень

Дирекція ліцею

10.

Розробити адаптаційні заходи для учнів на початку навчального року, спрямовані на успішну адаптацію дітей із числа внутрішньо переміщених осіб

Серпень-вересень

Дирекція ліцею

11.

Проводити антибулінгову політику в закладі. Розробити адаптаційні заходи для дітей із числа внутрішньо переміщених осіб

Впродовж року

Дирекція ліцею

12.

Провести оцінку готовності закладу змінювати спосіб організації освітнього процесу

серпень

Дирекція ліцею

 

 

Рішення прийнято одноголосно

 

 

 

 

  Голова педагогічної ради:__________ О.М. Качан

 

Секретар педагогічної ради:________ Т.М. Любчич

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень